Powered By Blogger

Sunday 3 April 2011

Teluk Batik Here I Come..

ha, ini merupakan satu lg moment yg SANGAT menarik utk dikongsi..apa yg dimaksudkan adalah g bercuti ngan member kelas ke Teluk Batik..tau x kt ne Teluk Batik tu??...TB tu merupakan satu tempat peranginan yg menarik kt negeri Perak..terletak kt manjong..berhampiran ngan lumut..(betul kot statement aku nie..hakhak.., maklumlah aku bukan org Perak..hahah)..

At first aku nyaris xdpt join vacation nie sbb my best friend xsihat..so mls la nak g sbb die xg..(wa, betapa tggi nye semagat setiakawan aku..hahah)..and then tibe2 lak pd pagi ari tu die ckp die nak g..so ape lg, balik umah terus la packing barang..hahaha..then, dlm kol 11 pg, berkumpulah kami semua kt umah tekong..hahaha..

Then, mls nak cite panjang, tgok je photo kt bwh nie..(nk mggambarkan moment2 menarik..haha)..

rombongan terakhir bertolak tp 1st smpai..haha






















































































































































nie kt mcd manjong..makan2 jap..:)

ha, nie dlm van kilang..hahaha

<
sundae da nak cair  da..hihi

sian dorang..kelaparan nie..hahah

group terawal yg mandi

awok eim asyik belon je..

esan kne tanam..:)

gadis laut.:)

@terminal jeti lumut..haha..budok sekolah

nape masokis tu? weh aku xde dlm pic nie..sedey:(

ha, kene tanam gak..

abc biasa RM2 ..hahah

gelap lor..xpe2 janji ade..

bru je upload pic nie dr kak fiqa fb..hihi




3 comments: